Je hebt voldoende bezoekers, fans en volgers, maar hoe houd je ze betrokken bij je bedrijf of merk? En hoe zorg je ervoor dat zij uiteindelijk converteren en klant worden? Door voldoende updates en ander nieuws te plaatsen, denk je. Fout!
Alleen relevante content en conversaties wekken interactie op. Interactie die je nodig hebt om op het netvlies, op de wall en in de timeline van je fans en volgers te blijven. Zodat jij ze kunt stimuleren jouw (commerciële) boodschap te delen, of klant te worden.
Om ervoor te zorgen dat je updates en conversaties passen binnen de strategieën, doelstellingen, acties en campagnes, en de regelmaat en frequentie van je updates stabiel is, stellen wij een periodieke conversation calendar voor je op. Dit is een overzicht waarin we voor een periode van één of enkele weken tot een maand per update onder andere de doelstelling, flow, keywords, phrases, media, mensen, middelen en planning vastleggen. De inhoud van deze conversation calendar baseren wij naast de actualiteit op onder andere de keyword analyse, en -als je de conversation calendar ook inzet voor social media- op de resultaten van je social media presence.
Het resultaat is een praktisch handvat waarmee je altijd de juiste conversaties en (inter)acties op social media doet om je fans en volgers betrokken te houden en de beoogde resultaten te behalen.
Wil je meer weten over de conversation calendar, of ben je benieuwd wat wij nog meer voor je kunnen betekenen? Kijk dan bij onze overige diensten of neem contact met ons op via het formulier aan de linkerkant van deze pagina.