24 augustus 2011

Keyword analyse

In (SEO) content moet ieder woord raak zijn. Met een keyword analyse onderzoeken we welke keywords en keyword phrases belangrijk zijn om hoger te scoren in zoekmachines en om de juiste bezoekers te vinden, te binden en te verleiden hun customer journey naar een conversie te vervolgen. Een keyword analyse kan ook waardevolle input zijn voor het bepalen van het menu en de navigatie van een nieuwe of aan te passen website of webshop.

Voor een keyword analyse analyseren we de wensen en behoeften en het search en share gedrag van je doelgroep, en de positie van de overige spelers en krachten in jouw markt. Hierbij identificeren wij 7 verschillende typen keywords: market-defining keywords, customer-defining keywords, product keywords, concurrentie keywords, industry thought leaders, related vertical keywords en geotargeted keywords.

Wil je meer weten over een keyword analyse, of ben je benieuwd wat wij nog meer voor je kunnen betekenen? Kijk dan bij onze overige diensten of neem contact met ons op via het formulier aan de linkerzijde van deze pagina.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.