Natuurlijk analyseer jij regelmatig de prestaties van je campagnes, producten, diensten en doelgroepen. Maar kijk je ook verder dan dat? Weet je ook welke andere factoren je conversies beïnvloeden? En welke factoren daarnaast van invloed zijn op je bestelwaarde, klanttevredenheid, klantverloop, reviews, engagement, etc.?
Factoren en hun invloeden
Web analytics tools zoals Google Analytics bieden hierin al veel inzicht maar kunnen niet aangeven welke (combinaties van) factoren de meeste invloed hebben op je conversies, en op andere belangrijke doelen. Denk hierbij aan factoren zoals campagnedetails, (be)zoekgedrag, demografische gegevens zoals leeftijd, geslacht, postcode en woonplaats, engagement en reviews, service calls en andere contactmomenten, en combinaties daarvan. Al die gegevens staan in verschillende silo’s, en waarschijnlijk heb je geen idee hoe die elkaar en jouw conversies etc. beïnvloeden.
Inzichten en hun mogelijkheden
Stel dat je deze informatie en inzichten wél hebt. Bedenk je dan eens wat je hiermee kunt doen! Nog scherpere doelgroepsegmentatie, nog beter presterende campagnes, nog betere service, nog betere product market fit, etc. Met als resultaten: meer conversies, meer tevreden klanten, meer omzet, en meer marge.
Data analyse vanaf € 495
Om jou hierbij te helpen bied ik je deze data analyse aan voor een bedrag vanaf € 495 (ex. btw). Hiervoor bepalen wij samen het doel en de gewenste inzichten van deze analyse, ontsluit en analyseer ik de beschikbare data, en lever ik jou de analyseresultaten aan in een overzichtelijke online rapportage of dashboard met interactieve visuals (zie de onderstaande voorbeelden).
Wil je hierover meer weten? Neem dan contact met mij op.