4 december 2013

Conversie Review

Het Conversie Review vertelt je waar en op welke manier jouw website of webshop geoptimaliseerd dient te worden om de conversie te verbeteren.

Hiervoor analyseren wij:

  • De belangrijkste ‘conversiekillers’ in jouw website of webshop
  • Het bezoekgedrag op deze pagina’s en op de  belangrijkste bestemmingspagina’s binnen je website of webshop, om te bepalen waar en waarom bezoekers daar afhaken
  • De kanalen en campagnes die het meest bijdragen aan je klantwerving, omzet, bruto winst en netto winst
  • De ROI van de belangrijkste kanalen en campagnes

Daar verbinden wij conclusies en aanbevelingen aan die wij vervolgens in een rapport vastleggen. Dit Conversie Review vormt zo de basis van de conversie optimalisatie en/of de campagne optimalisatie van je website of webshop.

Omdat het conversiepercentage van jouw website of webshop gemakkelijk kan fluctueren door wisselend aanbod, wisselende content, het succes van jouw marketing inspanningen en dat van jouw concurrenten is het belangrijk om de aspecten die het conversiepercentage kunnen beïnvloeden scherp in de gaten te houden. Hiervoor bieden wij jou de Conversie Monitor.

Wil jij meer weten over de Conversie Review, of ben je benieuwd wat wij nog meer voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.