Van wijzigingen in Google’s algoritme tot veranderend consumentengedrag, SEO is continu in beweging. Alleen al de afgelopen twee jaar hebben we enorme veranderingen gezien: Google’s ‘mobilegeddon’, RankBrain, wijzigingen in de zoekresultaten layout, de introductie van AMP (Accelerated Mobile Pages), Google’s Panda en Penguin updates, en ga zo maar door.
Duurzame resultaten
Om in dit continu veranderend speelveld duurzame (SEO) resultaten te blijven behalen is het belangrijk een goede werkwijze te hanteren. Voor conversie optimalisatie hanteren wij al sinds jaar een dag een duidelijke en transparante werkwijze, en nu hebben wij onze SEO werkwijze ook geupdate.
Het Six Sigma model
Na een aantal geslaagde klant cases hebben wij gekozen voor het Six Sigma model. Dit model is oorspronkelijk ontwikkeld door Motorola om de productie te verhogen en de kwaliteit te optimaliseren. Sindsdien wordt het toegepast in diverse branches, variërend van industrie en defensie tot ICT. De principes van het Six Sigma model maken het zeer geschikt om de SEO resultaten van een website of webshop doelgericht en efficiënt te verbeteren. Lees hier alles over de opeenvolgende stappen die wij hanteren om jou te helpen op een praktische en efficiënte manier meer resultaten te behalen met SEO.
Lees verder >>