Overtuig twijfelende klanten

zo overtuig je twijfelende klantenIedere webshop heeft ‘last’ van twijfelende bezoekers die hun bestelling niet afmaken en hun winkelwagentje verlaten achterlaten. Dat is natuurlijk heel jammer, aangezien jij veel inspanningen hebt gedaan en kosten hebt gemaakt om hen zo ver te krijgen.

Maar, wanhoop niet! Door middel van een goede conversie optimalisatie aanpak en tools als Hotjar kan je achterhalen waarom jouw klanten hun bestelling niet afmaken en hun winkelwagentje verlaten achterlaten. Met goede hypotheses en A/B tests kan je vervolgens je website of webshop zo aanpassen dat klanten in het vervolg hun bestelling wél afmaken en niet hun winkelwagentje verlaten achterlaten.

Ook zijn er tools beschikbaar die twijfelgedrag detecteren en de twijfelende bezoeker overhalen hun bestelling toch af te ronden. Een voorbeeld hiervan is Shopboost, maar er zijn meer mogelijkheden en tools om je website te personaliseren zodat iedere bezoeker deze op zijn of haar optimale manier beleeft.

Wil je meer weten over het optimaliseren en personaliseren van je website of webshop, download dan hier het gratis e-book Website Optimalisatie en Personalisatie.

Download gratis e-book Website Optimalisatie

 

Summary
Overtuig twijfelende klanten
Article Name
Overtuig twijfelende klanten
Description
Iedere webshop heeft last van twijfelende bezoekers die hun bestelling niet afmaken en hun winkelwagentje verlaten achterlaten. Dit kan je zo verbeteren:
Author
Add to Friends

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.