Presentatie “Het meten en verbeteren van de online customer experience”

Update 20-1-2016: Heb jij onze presentatie over customer experience optimalisatie tijdens de Webwinkel Vakdagen bijgewoond? Of juist gemist? Download deze dan hier.

Webwinkel Vakdagen 2016Customer experience is een breed begrip. Wel is duidelijk dat een goede customer experience leidt tot betere conversie en terugkerende klanten en bezoekers. Het meten en verbeteren van de customer experience is dus belangrijk. Maar, hoe doe je dat? En waarmee?

Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2016 hebben wij daarom de presentatie Het meten en verbeteren van de online customer experience gegeven. In deze praktische presentatie bieden wij jou de tools, tips en trucs om jouw (online) customer experience te meten en te verbeteren. Tools die binnen het bereik van iedere website en webshop owner liggen, en tips en trucs waarmee je direct aan de slag kunt.

Deze presentatie kan je hier gratis downloaden.

 

 

 

 

 

 

Summary
Presentatie Het meten en verbeteren van de online customer experience
Article Name
Presentatie Het meten en verbeteren van de online customer experience
Description
Op 20 januari 2016 geven wij tijdens de Webwinkel Vakdagen de presentatie "Het meten en verbeteren van de online customer experience". Meer informatie over deze presentatie en de gratis inschrijving vind je hier.
Author
Add to Friends

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.