Zoekmachineoptimalisatie, een continu proces

Zoekmachineoptimalisatie is een continu proces met SEO monitoringJe webbouwer heeft je website of webshop zoekmachinegeoptimaliseerd, je PR bureau heeft een persbericht verzonden, en je stagiaire heeft wat backlinks aangevraagd. Dus je bent klaar met SEO, denk je. Mis!

Om hoog in Google en andere zoekmachines te blijven staan heeft je zoekmachineoptimalisatie (SEO) continue aandacht nodig. Je concurrenten zitten immers ook niet stil!

Continue SEO aandacht

Om je ranking hoog te houden en je concurrenten voor te blijven zijn er een aantal punten die continu aandacht behoeven. Dit zijn onder andere:

  1. Concurrentie: welke pagina’s, posts en producten van je concurrenten behalen met welke zoekwoorden, advertenties en backlinks nu betere zoekmachineresultaten dan jij? Hoe ontwikkelen die zich? En hoe kan jij hen hier nu op verslaan?
  2. Techniek:  bevatten alle (nieuwe) pagina’s en posts binnen je website of webshop de juiste titles, descriptions, links, tags en anchors? Ontbreken die, of zijn er juist doublures?
  3. Content: bevatten de pagina’s en posts binnen je website of webshop de juiste meta data, tags en headings? En bevatten die de juiste zoekwoorden die nodig zijn om nu hoog in de zoekresultaten te staan?
  4. Backlinks: op welke door zoekmachines hoog gewaardeerde sites zou jij nu een link moeten verkrijgen voor meer en kwalitatief betere bezoekers?

Monitoring

Het monitoren en analyseren van deze punten is nogal arbeidsintensief. Daarom bieden wij de SEO Monitor aan, vanaf € 49 per maand. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Summary
Zoekmachineoptimalisatie is een continu proces
Article Name
Zoekmachineoptimalisatie is een continu proces
Description
Je denkt dat je klaar bent met de zoekmachineoptimalisatie van je website of webshop? Mooi niet! Lees hier de aandachtspunten voor een blijvend hoge ranking
Author
Add to Friends

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.