Molblog zoekt scherpe geest met leuke pen

Molblog zoekt scherpe geest met leuke penZoals je misschien weet schrijf ik naast mijn dagelijkse werkzaamheden voor Add to Friends regelmatig voor Molblog, het weblog van het Tijdschrift voor Marketing van de Adformatie Groep.

Binnenkort gaat Molblog georganiseerd worden in een aantal channels, waar e-commerce er één van is. De Adformatie Groep heeft mij gevraagd dit channel op te zetten, en daarom zoek ik professionals die hier een actieve bijdrage aan willen en kunnen leveren.

Jouw bijdrage zal bestaan uit het schrijven over ontwikkelingen binnen jouw vakgebied, e-commerce. Dat kan nieuws zijn, een case, je mening over een ontwikkeling, etc. Je mag en moet kritisch zijn, niet te braaf in toon en je mag signaleren, maar ook opiniërend schrijven. Over je eigen winkel schrijven wordt niet gewaardeerd. Hier vind je een aantal voorbeelden van artikelen die ik zelf voor Molblog geschreven heb.

Molbloggen doe je voor de eer, roem en eeuwige glorie. Zonder gekheid, met een goed bericht op Molblog bereik je in de long tail een groep van enkele tienduizenden beslissers en brand owners. Heel goed voor je personal branding. Daarnaast zijn er snel interessante lijntjes gelegd via de Adformatie Groep, wat ook een voordeel kan zijn voor je bedrijf of werkgever.

Lijkt het je wat en/of heb je interesse of vragen? Neem dan even contact met mij op.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.