De beste tijden voor het verzenden van nieuwsbrieven

de beste tijden voor het verzenden van e-mail nieuwsbrievenGetResponse deed onderzoek naar de open en click rates van nieuwsbrieven en maakte van deze resultaten de onderstaande infographic. Deze infographic vertelt onder andere welke dagen en tijden het meest geschikt zijn om je nieuwsbrieven te versturen, om zo de maximale open en click rates te behalen.

In grote lijnen komt het erop neer dat de beste tijden voor het verzenden van zakelijke nieuwsbrieven tussen 08.00 en 09.00 ‘s ochtends zijn, en rond 15.00 ‘s middags. Voor het verzenden van e-mailingen en nieuwsbrieven naar consumenten is 20.00 ‘s avonds het beste moment. De eerste 2 uur na verzending zijn de belangrijkste uren; hierin wordt ruim een derde van de emails geopend. In het derde en vierde uur na verzending dalen de open en click rates, en na het vierde uur zijn deze nihil. Bij het verzenden van e-mailingen en nieuwsbrieven voor onze klanten houden wij hier sterk rekening mee.

de beste tijden voor het verzenden van e-mailingen

Summary
De beste tijden voor het verzenden van nieuwsbrieven
Article Name
De beste tijden voor het verzenden van nieuwsbrieven
Description
Wat zijn de beste tijden voor het verzenden van e-mailingen en nieuwsbrieven? In dit overzicht zie je wanneer je de beste open en click ratio's genereert.
Author
Add to Friends