Team


Frans Jan Boon

Frans Jan is oprichter en eigenaar van Add to Friends. Hij is sinds de eerste internet ‘bubble’ werkzaam in digital business. De afgelopen 16 jaar werkte hij onder andere voor KPN Telecommerce, werkte hij aan bureauzijde voor diverse A-merken, en was hij business unit manager web-log.nl bij ilse media (Sanoma). Frans Jan is een ‘growth hacker’, gespecialiseerd in zoekmachine marketing (SEO en SEA), usability (UX) en conversie optimalisatie (CRO), website personalisatie en marketing automation.

Waar nodig schakelt Frans Jan externe zelfstandige professionals in, ieder met zijn of haar eigen specialisme. Dit zijn:

 

Jessy de Boer

Jessy bouwt websites en webshops op basis van zowel open source platformen zoals WordPress en Magento, als maatwerk. Omdat Add to Friends flexibele en kostenefficiënte open source oplossingen verkiest boven ‘gesloten’ oplossingen is Jessy vaak degene die als eerste ingeschakeld wordt voor webdevelopment. Daarnaast wordt Jessy regelmatig ingeschakeld voor het coderen van conversie optimalisatie testvarianten. Naast haar werkzaamheden voor Add to Friends heeft Jessy haar eigen web bureau, Webzy.

 

Ronald Mosselman

Ronald bouwt websites, webshops en CRM oplossingen op basis van open source platformen zoals Joomla, Prestashop, VirtueMart en vTiger CRM. Als er iets voor het web ontwikkeld moet worden wat geen website of webshop is maar wel open source kan, wordt Ronald’s Mosselmania ingeschakeld.

 

Elco Brouwer von Gonzenbach

Elco is gespecialiseerd in User Experience & Interaction Design. Een praktijkman met een stevige theoretische basis. Als in een conversie optimalisatie traject blijkt dat de gebruikerservaring en/of -interactie verbeterd dienen te worden, dan wordt Elco ingeschakeld. Naast zijn werkzaamheden voor Add to Friends heeft Elco zijn eigen webbureau, Identity.

 

Cindy van Cauter

Cindy is eigenaar van Quotus Research, een gespecialiseerd consument- en shopperonderzoek bureau. Cindy onderzoekt en analyseert consumenten- en bezoekersgedrag binnen conversie optimalisatie trajecten van Add to Friends.

 

Sabine de Bruijn

Sabine werft new business voor Add to Friends. Zonder haar inspanningen zou Add to Friends niet zo’n mooie klantenlijst hebben. Als zij niet voor Add to Friends werkt dan traint Sabine met haar bedrijf Dat is de Vraag! sales professionals en hun teams om meer business binnen te halen.

 

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via het formulier aan de linkerkant van deze pagina.

 

Share our knowledge!Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Facebook
Email this to someonePrint this page