Blog


Effectieve content marketing in 5 stappen

Voor meer conversies en betere SEO Content is het ‘aas’ waarmee je zoekmachines paait en nieuwe klanten werft. Geen wonder dat content daarom een belangrijke plaats inneemt in de hedendaagse marketingmix. En omdat iedereen dat doet wordt het creëren en promoten van goede en unieke content steeds lastiger. Daarom vind […]

content marketing

google vaagt vergelijkingssites weg

Google vaagt prijsvergelijkers weg

Zo, die kopt er even lekker in. Toch is het niet ondenkbaar dat Google bekende prijsvergelijkers als Kieskeurig.nl, Beslist.nl, Vergelijk.nl en al die andere (prijs)vergelijkingssites het leven nog wat zuurder gaat maken. Natuurlijk bestaat Google Shopping, waar Google kort geleden bakzeil moest halen na een klacht van dezelfde vergelijkingssites, al […]


Conversie optimalisatie bij lage bezoekersaantallen

A/B testen zijn een belangrijk onderdeel van conversie optimalisatie. Voor statistisch significante A/B testresultaten zijn voldoende bezoekers nodig. Maar hoe test je dan websites of webpagina’s met lage bezoekersaantallen? Conversie optimalisatie is meer dan alleen maar A/B testen, maar A/B testen zijn vaak wel een belangrijk onderdeel van conversie optimalisatie. […]

weinig bezoekers conversie optimalisatie

ab testing tools

Welke A/B testing tool kies je?

Regelmatig wordt mij gevraagd welke A/B testing tools ik gebruik, welke ik zou aanbevelen, en waarom. Het antwoord op die vraag is niet zo gemakkelijk omdat dit sterk afhankelijk is van het kennisniveau op het gebied van conversie optimalisatie bij degene die de A/B testing tool gaat toepassen, en het […]


7 A/B test beginnersfouten

7 A/B test beginnersfouten 1

A/B testen zijn een belangrijk onderdeel van de conversie optimalisatie van je website of webshop. Hiermee testen steeds meer marketeers en site owners het effect van wijzigingen in hun website of webshop, voordat zij deze doorvoeren. Daarbij gaat nog wel eens wat mis… Wij hebben de 7 meest gemaakte A/B test beginnersfouten […]